Pagine

Clique para entrar

terça-feira, 21 de março de 2017

Parlar el Talian - Per Jacir Grando

Vui dir che me piase próprio tanto de parlar el Talian, um piaser e un orgolio. Cato che no saria mia próprio cossita, se no lo gavese impara a casa, col me pupa e la me mama. Scomissia ncora de picoleto go impara e lo go sempre parla e cada volta de piu go bio interesse de profondamente divulgarlo e difondelo. El ambiente dela fameia le la meio maniera de imparar le cose bele e a volerghe bem a ste cose.

Quando go impara a leder, i primi libri che go ledesto le sta; La Sacrata Scritura e Vita e Storia de Naneto Pipeta, sempre col apoiamento de la me mama e del me pupa. El nono anca me dava tanta forsa parche el vedea che mi me piasea a leder. Alora lu el me imprestea sempre el libro del Naneto par mi lederlo. La Stotia Sacrata, una Biblia antica, la me nona me la ga data par leder. Questa la zera ncora lel me bisnono.

Cossita go scomissia la me vita, e la meno vanti sempre mantegnendo la nostra cultura.

Dopo piu tardi co son vignesto a star in cita, go scomissia a fare programi taliani insieme el professor Honorio Tonial e Elias Demarco. Go fato un ano e meso in tela radio Aratiba, um ano e meso in tela radio Erechim e due ani in tela radio Gaurama, e cossita go impara sempre de piu e difondesto el nostro talian.

2 comentários :

  1. Mi da bambin sempre ascoltea me pare parlar qualche frasi, ma sempre parlea in portoghese coanti i so fiòi, par creder che mai si usaria l'antiqua lèngoa dei noni. Ncoi dopo d'esser grando che scomissemo a imparar el Talian. Nostro pupà ze alegro e el pare che va studiar co noanti. Viva el nostro Talian!!!

    ResponderExcluir
  2. Bisogna che parlemo la nostra léngoa e portemo a vanti per orgoglio e felicità dei nostri antenati che sono la in paradiso a vardar in zo cosa semo drio far!!!

    ResponderExcluir

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.