El mondo de gambe in su - Riflession

quinta-feira, 18 de janeiro de 2018

Siamo drio viver un tempo ntel Brasil dove i vol che i preti se marida anca lori
Ma a ogni giorno che passa de pi i sposi se sparta. Le al mínimo una contradission!
I vol che i èteri i ga libertà de ogniuno viver a la so casa sensa el matrimònio
Ma che i omossessuali se marida nele ciese.
Che le done le ga i so corpi forti e maschile e che le fa cosa de òmini
E i vol che i òmeni sìpia sempre piu fràgili delicati esensuali. Le al mínimo una contradission!
I vol che done diventa òmeni e òmeni diventano done.
Un bambin de sìnque o sèi (5ou 6) ani ga responsabilità de sèlier fra esser uomo o dona per tuta la vita e che i genitori non puo intervire nela educassion sessuale.
Ma nel stesso Brasil un bandito de sèdese(16) ani si anca copa una persona el non p'o ndar in prision parché ancora l'e mia responsàbilità. Le al mínimo una contradission!

Lesi ancora dopo del vìdio...
 

Manca posto ntei ospedali per le persone che ze drio morir con tante malatie
Ma ga el aiuto de questo stesso goerno par quei che i vol cambiar el sesso.
Ga le instrussion dei psicòloghi gratuitamente par i èteri che vol scominsiar a vìvere come omossessuale ma i ghe dise che te si un omofòbio se te vol giutar un omossessual a vìver come èterossessual.
I banditi i pol ndar per le strade brasiliane fortemente armati ma se un pupà de faméia copar un bandito che riva dentro dea so casa per rubar, le piu fàcile lu ndar in catena!
Se tu sei a d'acordo de che la faméia la deve èssere pupà, mama e fioi, i te dise che tu sei trapassato e che gavemo belche passà el ano duemila (2000), ma pissar sora la croce de Gesù i ghe cata bel, ze la "arte moderna".
Le ora de saver che ze sbàlio acetar e dir "cossì sìa" a le idèe che la television la taca de "gola in zo" tuti i di nela nostra casa e nele nostre faméie. Questo si ze un sbàlio.
 Le ora de saver che semo drio caminar sempre piu in drio, el nostro Brasil el ze al contràrio, come ga scrito qua ntel sito Brasil Talian el Prete Mazzochini "Semo drio passarghe davanti de Gesù", le ora de fermarse e aspetarlo.

Jaciano Eccher

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo