Preghiera per el mese de giugno - Oração para o mês de junho - Katiane Meurer

quinta-feira, 1 de junho de 2017

Talian

Gavemo finio de scominsiar nantro mese e par questo faremo la preghiera par el mese de giugno, domandando par Dio benedir ancora de pi questo mese e che el sia pien de conchiste.
Ogni mese che scomìnsia, ensieme con lu vien trenta giorni de vita, de lute e conchiste, in ogni mese puo sucèdere tante cose e par questo dobiamo pregar a Dio quando un nuovo mese scomìnsia, domandando forsa par scominsiar e fenir el mese nela presensa del Signor.

Signor, vado entro la to presensa in questo momento in preghiera che el mese de giugno che scomìnsia e che lu el venga pien de vitòrie e porte verte nela mia vita, che dela stessa maniera che mi scomìnsio questo mese ensieme a te, che mi vado a vìvere tuto questo mese e arive al fin de lu dela stessa maniera, ensieme con te. Benedisse, questo mese, che le oportunità véngano a èssere piene de vitòrie conchistade. Daghe a me forsa Signor par sfrontar tuta e qualùnche adversità che possa aver e determinassion par vìncere. Che sia un mese pien de salute, de prosperità e alegrie. Cossì sia

Veja abaixo do vídeo a oração em português


Português

Acabamos de começar mais um mês e por isso faremos a oração para o mês de junho, pedindo para Deus abençoar mais esse mês e que ele seja cheio de conquistas.
Cada mês que se inicia, junto com ele vem 30 dias de vida, de lutas e conquistas, em um mês pode acontecer muitas coisas e por isso devemos orar a Deus quando um novo mês se inicia, pedindo forças para começar e terminar o mês na presença do Senhor.

Senhor, entro em tua presença neste momento em oração que o mês de junho acaba de começar e que ele venha cheio de vitórias e portas abertas na minha vida, que dá mesma forma que eu inicio esse mês em tua presença, que eu percorra esse mês todo e chegue ao final dele da mesma forma em tua presença. Abençoa Pai, que bençãos sejam derramadas sobre esse novo mês, que oportunidades venham ser dadas e vitórias alcançadas. Dai-me forças Senhor para enfrentar toda e qualquer adversidade que possa haver e determinação para vencer. Que seja um mês cheio de saúde, de prosperidade e alegrias, Amém 

Preghiera in due léngoe ze solche qua nel sito Brasil Talian
Orações em duas línguas você só encontra aqui no Site Brasil Talian




Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo