La quarèsima - Fidùcie dele persone

terça-feira, 16 de abril de 2019

Cari fioi, siamo n'tela quarèsima, tempo de pregar e non fare bacan parché el Diaolo ze in giro!

Questa frase li su, son sicuro che i piu vècii tuti ga ascoltà la mama, el papà o la nona dir arquante volte n'tela quarèsima. I di de incoi se ga perso el vero senso dela quarèsima. I ghe fa bali, festa, i ghe magna carne, i ghe ride dele persone che ancora rispeta. Ma se incoi ze pochi che fa atension a queste cose a ani indrio zera ben difarente.
Se credea che n'tela quarèsima el Diaolo ze lìbero parché Gesù el ze la n'tel diserto drio sofrir par dopo morir.
Non si dve far bacan, festa e dispeti par rispeto al nostro Signor che el ze la quaranta giorni drio tribular. Non si puo andare a far la càcia parché se vede el Diaolo, non si magna carne n'tele vendre soratuto n'tel Vendre Sacro parché l'è la carne del pròprio Gesù.
Ndar far filò n'tela quarèsima anca non se lo feva, ma se magari lo feva sempre sucedea qual'cosa de bruto e spaurante. I nostri vècii i sempre gavea una stòria par racontar sora questo. L'era el Sanguanel che lighea le grene dei cavai, la strega che fea qualche maledission e cossì a vanti.

Anca soratuto n'tel Mèrcole de Sendre e Vendre Sacro non se feva la colassion a la matina. Se feva el gigiugno fen el disnar che dopo se magnea pessi.

Se ga mancà qualche ricordo scrivete qua soto cari amici!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo