La polenta e la vendemia - Par Fábio Dalló

terça-feira, 4 de janeiro de 2022

La polenta e la vendemia - Fábio Dalló


Pareiras

Al fin del giorno dea vendemia, i laoratori se catea tuti soto un`ombra par magnar una feta de polenta e un bel bicer de vin.

Sta tradission ze vegnesta da tanti ani parché el paron e soi laoratori gavea tanto da far e tante olte la vendemia se fea lontan dea casa. Alora se gavea poco tempo da fermarse e giusto par questo i ghe portava un brondo e farina, cossì se fea polenta nel aria verda.

Save valtri che con fame, una feta de polenta va ben a qualche ora. Ma ntela Italia, la racolta se fa suito parché el tempo non ze come nostro qua in Brasile, caldo; col fredo che ze drio rivar e la piova insieme tante olte, al fin del giorno i laoratori zera tuti strachi. Alora, polenta e vin.

Fin incoi qualche contadin mantien questa tradission de menar polenta ai campi de ua, par darghe ai laoratori e anca amici e parente che aiuta nela vendemia. Ma con la vita meio, se buta rento del brondo la farina, ma anca un salame o sìsole, furse quando se tomba la polenta nel taier par taiarla col spago, el paron che adesso ze pi contento, sempre porta un bel formaio.

E cosi, la polenta e la vendemia i ze fradel e sorela del vin, parche un non ze bon viver sensa l'altro.....

( Fábio Dalló )
Fonte da imagem dessa publicação: https://www.bentoconvention.com.br/pt-br/bento-goncalves

2 comentários:

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo