Constantina-RS, un posto de Taliani / Constantina-RS, um lugar de imigrantes italianos.

segunda-feira, 21 de novembro de 2016

                           Talian

Constantina-RS, un posto al nord del Rio Grande do Sul, un posto dove ei taliani ancora ghe vive la so stòria, un posto dove ancora ghe ze case dei nostri vèci, come ei antichi molini.
Un pìcolo paeselo dove se trova el Grupo Ricordi Dela Itàlia, un per de persone che vìvono ancora el terno de rè, che fàciono ancora el filò, come quel già tradissionale dela Linea Savaris, um posto dove se laora si, ma anca si vansa tempo per cantar, balar, rider, giugar le carte e sopra tuto, parlar el TALIAN.
Vui anca qua parlar del Programa Ricordi Dela Itàlia che non ze possìbile parlar de questa cità sensa parlar sora questo, traverso la faméia de Volmir e Inês Marcon e suoi due brave fiole, la Gizele e anca la Micheli che ga tanta passion per le radise taliane e adesso ei nipotini che sarano la pròssima generassion a menar a vanti con onore el sangue talian nele vene e cosí la stòria de questo paeselo, ciamà de Constantina.

Tradução para português

Constantina-RS, um lugar ao norte do Rio Grande do Sul, um lugar onde os imigrantes ainda vivem a sua história, um lugar onde ainda existem casas deixadas pelos nossos antepassados, como antigos moinhos.
Uma pequena cidade onde se encontra o Grupo Ricordi Della Itália (Que literalmente significa, Lembranças da Itália), um grupo de pessoas que ainda vivem o Terno de Reis, que ainda fazem filò, como aquele já tradicional da Linha Savaris. Um lugar onde se trabalha sim mas também sobra tempo para cantar,, dançar, dar boas risadas, jogar cartas e acima de tudo falar em TALIAN ( A língua Vêneta do Brasil).
Quero também falar do Programa Ricordi Della Itália que não é possível falar dessa cidade sem falar sobre isso, através da família de Volmir e Inês marcon e suas duas filhas, a Gizeli e a Micheli que tem tanto amor por suas raízes italianas e agora com seus netinhos que serão a próxima geração a levar adiante o sangue italiano nas veias e assim a história desta pequena cidade chamada Constantina.

Traduzione per l'italiano

Constantina-RS un posto al nord del Rio Grande do Sul, un luogo dove gli immigrati vivono ancora la loro storia, un luogo dove ci sono ancora le case lasciate dai nostri antenati, come vecchi mulini.
Una piccola città in cui il Gruppo Ricordi Della Italia , un gruppo di persone che ancora vivono le celebrazione dei rè magi ( Epifania) , che ancora fanno Filo, come quello che succede nella Linea Savaris (Nome di un luogo). Un luogo dove sì lavora , ma anche hanno tempo per cantare, ballare, ridere, giocare a carte e, soprattutto, parlare il Talian (La lingua veneta del Brasile).
Voglio anche parlare del Programma di ràdio Ricordi  Della Italia non è possibile parlare di questa città senza parlare su di esso, fatto dalla famiglia di Volmir e Ines Marcon e le loro due figlie, la Gizeli e Micheli, che ha tanto amore per le sue radici italiane e ora, con i loro nipoti che sarano la prossima generazione a portare avanti il ​​sangue italiano nelle vene, e così la storia di questa piccola città chiamata Constantina.








Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo