Pagine

Clique para entrar

RÁDIO AMICI DEL TALIAN NO AR

quarta-feira, 9 de janeiro de 2019

La casa dei noni

Imagem somente para ilustrar o texto/Imàgine solamente ilustrativa
La casa dei noni. Chi non ga nostalgia dela casa dei noni? Penso mi che ogniuno de voaltri ga la casa dei noni como se fusse un tocheto del paradiso.
Mi me ricordo in mente come che zera la casa dei noni. Quando tu arivava due chilometri lontan scominsiava una stradeta piena de alberi par le due bande e paralelo se ascoltea un fiumel (rieto) che feva un bel bordeleto co'le so àque lìmpide. Un capitel con la Madona dela Salute, l'era el posto dove miei zìi févano el segno dela croce a ogni volta che passàvano davanti gnanca che fusse mila ntel stesso di. In quela stradeta i osei cantavano su par i àlberi, e le so ombrie feva una àrea fresca si anca feva 35 gradi de caldo. Dopo de due o tre curve se podea veder tra bei fiori e bei àlberi la CASA DEI NONI.
Drio la casa gavea quel fiuminel e una fontana pena de sora con la sorgente con la piu bone e fresca àqua del mondo. E ancora piu par sora el "potreiro", posto dove el bestiame magnea e anca el mèio posto par noantri ancora bambini giocar, ndar de riva in zo con fòie de palme e anca ciuciar boni pomi come le "bergamote".
Ntel fiuminel anca se podea pescar pìcoli pessi par la nona dopo rostir e noantri magnar con la polente. E anca gavea una cascada de àqua par bagnarse e sfredarse del caldo ntel istà.
Mi podaria star qua drio scriver un mese che non finiria de racontar tuto de belo che gaveva intorno a la casa dei noni, ma go fato una pìcola sìntese par descrìverla parche non go mia qua la foto, solche ntel mio pensier pien de malinconia e nostalgia.
E perché go parlà sempre ntel passato? Go dito gavea, i osei cantea... L'é parché dopo che la nona la ga ndato da star ensieme con Gesù e el nono poareto vècio gnanca bon de comandar i zìi ga finiu fora tuto rabaltando àlberi, con i tratori trando via i monti par piantar e gaver piu soldi. I ga sassinà un pìcolo toco del paradiso come se fusse copar i miei pori noni...

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

txt

google.com, pub-2838464224155337, DIRECT, f08c47fec0942fa0