La casa dei noni

quinta-feira, 28 de janeiro de 2021

Varda el vidio

 

A pochi giorni go fato sto vidio qua su dove parlo e mostro come zera la casa dei me noni. Adesso a pochi mesi i zìi ga fato una casa nova e la ga rabaltà in tera la vècia casa dei me noni.
Ma me ga vegnesto in mente sto posto a squasi 30 ani indrio come la zera difarente. Zera un posto pien de vita. La nona ancora viva, i zìi gemei zera da star ensieme co'i noni. Le me cusine e i me cusini drio zugar via par el potrer.
Mi una volta al an ndea trovarli fra le vacanse dela scolas e restea la una stimana intiera. Me piasea tor caeti par la nona far el fogo, giutar i zìi massenar milio par darghe a le bestiolete, galine, porchi, vache...
Gavea due case una ala banda del'altra, una dei me zìi e quela altra dei noni, ma quando rivava note i vegne tuti la dea casa del nono far filò, magnar, bever vin e ciacolar.
Nel di drio se alsea bonora, fea colassion e dopo ndea ntela rossa cavar peste o far qualche cosa. Zera una vita piena de contentessa, incanti e speransa. Incoi un pecà tante cose non gavemo pi. La nona poareta fa un per de ani che la ze morta, el nono anca ze drio ndar ntel fin dela so strada, i zìi se ga spartiu e ndato un par na banda e altro par altra banda, me cusine tute maridade e la casa rabaltada e ingoiata par le piante e scapoere.


Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostou?Comente aqui e se possível inscreva-se.

Topo